Tuesday 9 April 2013

My TESTIMONY of PB CORSET

Salaam n Good Day everybody..

Nikmat sihat selalunya sering kita abaikan. Bila dah sakit baru kita nak cari ubat.. Bukankah mencegah itu lebih baik?..

Apa kaitan PB Corset dengan kesihatan? Dari dulu lg saya biasa dengar pasal PB Corset ni tapi tak pernah rasa nak cuba sebab saya TAK GEMUK pun...

Sejak last childbirth Nov 2011, berat badan saya turun dgn sendirinya dari 50 kg kepada sekarang 44 kg. Jadi saya memang tak pandang kalo ada promo pasal produk2 slimming ni hehe...

Tp jadi KURUS pun ada kesan yang tak baik pada POSTURE badan dan menyebabkan saya mudah sakit belakang & sakit tengkuk. Kebetulan pula sejak Disember lepas anak sulung mula sakit n kerap kali admitted ke ward. Makin kerap sakit belakang & lenguh2 badan bila terpaksa tido di ward berhari2.

Since then saya mula tertarik pada PB Corset ni sebab terbaca di internet rupe2nya PB Corset ni direka 70% utk kesihatan dan 30% utk kecantikan. Lagi tertarik bila baca testimoni pengguna yg mengalami masalah sakit belakang macam saya. Teknilogi Far Infrared Rays yg digunakan mmg dh lama terbukti mampu mengatasi pelbagai masalah kesihatan. 

At last decide utk beli dan cuba sendiri kesannya.
Alhamdulillah mmg best guna set PB ni. Lenguh2 dan sakit belakang pun kurang setelah hampir 3 minggu pakai corset. Masalah sembelit pun xde lagi.
Harap2 lps ni boleh dapatkan posture badan yg betul dgn pemakaian PB Corset yang berterusan.

Bagi ibu2 yang akan atau sedang berpantang, produk ni bagus utk gantikan bengkung. Sudah tentu saya looking forward utk guna PB waist nipper utk my next confinement insyaALLAH..

Mmm.. lega dpt share skit sebanyak mengenai pengalaman sy bersama PB Corset. Moga dapat membantu rakan2 yang mempunyai masalah yang sama juga.
Selamat mencuba & dapatkan health benefits dari PB set ni.

"Selepas kamu berusaha, maka bertawakkallah kepada ALLAH..."

Wassalam...

No comments:

Post a Comment